If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не просто половин до минута преди да стигнете до там до където сте тръгнали изключете климатика и го оставете само на вътрешен въздух, така постепенно хладния въздух намаля и градусите се покачват плавно и когато слизате вече разликата е малка!
Не просто половин до минута преди да стигнете до там до където сте тръгнали изключете климатика и го оставете само на вътрешен въздух, така постепенно хладния въздух намаля и градусите се покачват плавно и когато слизате вече разликата е малка!
Да! Това аз го правя .. за да се климатизирам преди да сляза. Щото температурните амплитуди не са малки.
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Е вчера в Пловдив следобяд беше борда ми показа 36 на сянката .. ако го глася на 28-29 да охлажда нещо не виждам смисъл.
Не знам, но ще ви дам пример за нещо което се случва ежедневно с мен през лятото.Времето за което стигам от вилата до града е около 15мин., а разликата в температурите сутрин и вечер са такива каквито писах. В първите 20-на мин. след като пристигна в града и излеза извън колата, тялото ми реагира с обилно потене и леко замайване.
Не знам, но ще ви дам пример за нещо което се случва ежедневно с мен през лятото.Времето за което стигам от вилата до града е около 15мин., а разликата в температурите сутрин и вечер са такива каквито писах. В първите 20-на мин. след като пристигна в града и излеза извън колата, тялото ми реагира с обилно потене и леко замайване.
Добре че слизаш сутрин, щото после е и може да ми дойдеш на "гости".
Знаеш ли, защо не дават температурите в Плевен в прогнозите?
Щото ще им счупим термометрите
Добре че слизаш сутрин, щото после е и може да ми дойдеш на "гости".
Знаеш ли, защо не дават температурите в Плевен в прогнозите?
Щото ще им счупим термометрите
Ще те имам впредвид, но дано да не се налага. Сутрин като ме видят колегите и веднага познават кога съм спал ивън града - веднъж се загледах в едната си ръка и гледам как блика пот от порите.
Не знам, но ще ви дам пример за нещо което се случва ежедневно с мен през лятото.Времето за което стигам от вилата до града е около 15мин., а разликата в температурите сутрин и вечер са такива каквито писах. В първите 20-на мин. след като пристигна в града и излеза извън колата, тялото ми реагира с обилно потене и леко замайване.
По принцип си прав! Адски при това. И аз се потя и понеже съм и с ниско кръвно ... та още по-зле. Около 3-5 километра преди крайната цел спирам климата и оставям само на локална циркулация. Долу-горе се климатизирам докато сляза.
По въпроса за спрейовете дето Пинко беше писал по-рано в темата, онзи ден взех такъв от Шел само, че на Лики Моли ... наистина има поразяващ ефект. Препоръчвам го. Мисля беше около 16-17 лв.
Поздрави на всички
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Малко числа: външна температура 35 според 'синоптик' (33 по термометъра в колата), вътрешна - 35.8, колата цял ден е на сянка. Пускане на климатика, зададени 25 градуса - 25 вътре (на въздуха вътре) след около 15 минути движение в града. На духалките успя да свали до около 8.5 градуса. Усещането за жега - почти непроменено.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Климатиците могат да си се държат добре, но организма на хората не може да преодолее за кратко време големи разлики - трябва да се включи и мозъка да помага, защото иначе и той ще пострада.
На мене ми се е случвало, като се кача в паджерото да ми показва външна 32, вътре 49,
Но климата ми е жЕЛЕЗНа ,паджерто е дълга база ,климата двузонова , прави ми норвежки студ за отрицателно време
Не знам кой се оплаква от климатика на алфата.. Моята за около 5 минути се справя с жегата вътре и ако сложа под 23 градуса започват да ми замръзват мустаците...
Мен също ме е страх от голямата разлика в температурата и гледам да няма повече от 5-6 градуса разлика...
На Тераното, което наистина се слави с лоша климатизацияи зиме и лете - на никаква степен не може да свали температурата под 23 градуса... Освен ако вън не е 21 де ))
AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Аз съм доволен от моя климатик ,но има нещо странно,което учудва всички.Паля колата,независимо на слънце ли е седяла или не,климатика след около минута две вече духа студено - не го включвам на ауто.Карам си колата няма осезаема промяна в мощността.И тук идва странното - Купето е охладено,аз си джиткам из града.Спирам на светофар или седя в задръстване малко по-дълго при тръгването все едно ме дърпа някой отзад.Звука се променя - най-вероятно от компресора и колата е спъната.След малко каране насам натам колата като,че ли се връща в първоначалния си режим и няма проблем.Но според мен е по-логично в началото на охлаждането да се зори колата,но съм лаик в тази област за това спирам да говоря и ще чакам мнения.Стигам до извода,че най-вероятната причина ще се окаже дехидраторът!
За отбелязване е,че всяка година в началото и края си почиствам радиаторите с водоструйка,но с малко налягане да не се повредят ламелите и обезмаслител.
Това става, защото колата на светофар или в задръстванията седи и работи на място, всички перки са включени и духат - под капака настава адската жега...Съответно колата дърпа само врял въздух, а той спъва колата супер много...И така, докато не тръгнеш на скорост и да издуха жегата малко под капака...Така колата пак засмуква по-хладен въздух и се посъживява...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment